Woody Allen w Rzymie

nowy film zapowiada się świetnie. Zwłaszcza opowieść o człowieku (rola Roberto Benigniego), który z dnia na dzień, z nieznanego powodu, staje się celebrytą. No i Penelope Cruz;  nie tylko lata w czerwonej kiecce, ale też parla italiano. A sam film po polsku to Zakochani w Rzymie, po angielsku From Rome with Love.  A po włosku? Roma con amore oczywiście....

włoszczyzna z trastavere
włoszczyzna z Trastavere

oficjalna z(a)jawka filmu na youtube
wywiad z reżysem na stronie vodaphone square
oraz Jacek Szczerba na temat w Dużym Formacie

8 comments:

  1. Niestety wczoraj widziałam. Najgorszy film Allena od lat :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to mnie rozczarowałaś. A już zbierałam się do kina (po raz pierwszy od 5 lat)

      Delete
  2. Do kina możesz iść, Rzym bardzo ładny. Wszystkie zdjęcia kręcono o piątej po południu, nawet jeśli akcja działa się rano.
    I Villa d'Este też jest, tzn. tamtejsze fontanny.

    ReplyDelete
  3. za bilet do kina płacić by sobie krajobrazy pooglądać? To ja wolą w realu a nie w kinie. Na film to chciałabym pójść dla artystycznych przeżyć, łącząc inteligentne z ładnym.

    ReplyDelete
  4. mi tam film sie podobal.popoludniowe oswietlenie ranem. I co ztego?

    ReplyDelete
  5. Byłam, widziałam, podobało mi się, nawet bardzo! I mówię o całokształcie, nie o widokach w filmie ;)

    ReplyDelete
  6. Wow, jaki straszny system anttyspamowy, udało mi się dodać komentarz dopiero za siódmym razem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki coć z cyferkami i literkami? To chyba musi być to, bo poza możliwością wycinania postów nie mam moderacji. Te literki i cyferki to też moje nieulubione :D

      Delete

Powered by Blogger.