kuchenne detale

i klimaty

4 comments:

  1. Bardzo podoba mi się ten zlew. I klimat.

    ReplyDelete
  2. zlew, wykopalisko z niemieckiego, tez cieszy nasze oko. Oczywiscie zdjecia Joepiego nareszcie pokazuja dom w calej jego niedokonczonej krasie :-)

    ReplyDelete
  3. dawno mnie nie było, a tu dużo do nadrobienia ;-) super foty. zapomniałam Ci kiedyś napisać, że długo myślałam skąd ja znam tkaninę, którą Ty masz na białym krześle z ebaya (to pisałaś na forum) - taka w kolorowe niby kropy z przecięciem. ...i już wiem, mam metr takiej tkaniny w szafie...swojej własnej i czeka na wykorzystanie, bingo! a lampy te metalowe/industrialne to skąd, bo czaję się na taką i mam nawet upatrzoną na ebayu, ale ciągle szukam... uwielbiam bywać w Twoim domostwie! Daj więcej zdjęć...ver

    ReplyDelete
  4. Ikea ma swietne tkaniny (ta w polkolka jest wlasnie od nich), zwlaszcza ostatnio. Lampy industrialne to najprostsza Ikea. Najpierw wisialy bardziej designersko wypasione Muuto E27, ale wygladaly bardzo nieciekawie i wrocilismy do pomyslu z lampami z Ikei.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.