dwanaście i pół

Tradycją holenderską jest składanie życzeń nie tylko solenizantowi, ale i jego rodzinie. I tak 15. marca ja zadzwonię do Mamy JC i powiem gefeliciteerd met Uw son’ a ona mi odpowie dank je wel en ook gefeliciteerd. Tradycja holenderska wymaga też obchodzenia połowy 25-lecia małżeństwa. Mam holenderskiego kota, męża i holenderski paszport, lubię leidsekaas (ser z goździkami) więc muszę świętować.



Kupiłam na okazję album o meblach i dwie rolki ładnego papieru (jeden dla JC, drugi do kolekcji prywatnej). JC ma dla nas bilety na koncert i butelkę przedniego barolo schowaną pod swetrami. Ja ugotuję coś, wypijemy wino i wzniesiemy toast za internet, dzięki któremu żeśmy się poznali w 1995 roku.

12 comments:

  1. gratulacje i najlepsze zyczenia! Pozdrowienia!
    Basia

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ooo, jak miło!
    I ja gratuluję i słodkiego świętowania życzę:)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Cóżbyśmy zrobili, gdyby nie ten internet ;)) Najlepszego Temu Panu i Jego Rodzinie ;)

    ReplyDelete
  5. "połowa 25-lecia małżeństwa" no, no :)))
    Wszystkiego najlepszego!
    miłego świętowania

    ReplyDelete
  6. Ugotuj i napisz. Może z odrobiną "barolo"? pozdrawia i życzę naj...

    ReplyDelete
  7. Potęga internetu!
    Świętujcie godnie!:)

    A swoją drogą nie wiedziałam, że kultywujemy holenderskie zwyczaje;)-ja od syna tez dostaję życzenia w dzień jego urodzin.

    ReplyDelete
  8. No to gefeliciteerd :)

    ReplyDelete
  9. Najlepszego:)
    Podoba mi się to składanie życzeń mamie:)

    ReplyDelete
  10. Najlepsze zyczenia:)rowniez od mojego brytyjskiego meza i brytyjskiego kota :))(oboje maja papiery na swoja brytyjskosc- maz paszport kot rodowod :)( maz - podczytuje Twoja angielska wesje korkociagu :)) i chyba mu sie podoba, chociaz on raczej nie-winny jest :)

    ReplyDelete
  11. pozdrawiam ze Szwajcarii :)
    Za szybko mi ta poprzedni comment poszedl

    ReplyDelete
  12. Gratulacje! :) Milego swietowania!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.